ahmad hamizan

Saturday, July 31, 2010

AHMAD HAMIZAN aka CHO

Aku seorang yang sempoi2 saja..x suka sangat nak berstylo..aku tak pernah dididik untuk menjadi seperti itu..kebanyakan kawan2 yang ajar.pakai baju,pilih baju yang smart2,berwangi-wangi dan berbagai-bagai lagi.semua ni berlaku semenjak aku menjejakkan kaki ke MRSM Mersing.tapi dari kecil lagi aku dah pandai berdikari.hidup sendiri katakan..aku belajar sembahyangpun sendiri..aku ingat lagi mase aku belajar sembahyang masa umur aku 5tahun,aku belajar dari ikra',cara ambil wuduk,rukuk,niat dan segalanya..dan bila menjejakkan kaki ke sekolah menengah,aku dah tak mengharapkan sesapa lagi untuk hidup di sekolah berasrama penuh..dan waktu itu aku dah menjadi seorang yang matang dan berfikiran jauh('_')...untuk pengetahuan anda semua,aku tak suka sangat melayan perempuan dan aku tak pandai menjalinkan hubungan rapat dengan perempuan..bukan pakwe makwe yer..best friend..kalau adapun just tegur-tegur saja..aku lahir dari keluarga yang sederhana tapi yang malangnya takde sorangpun adik-beradik aku yang dapat pergi jauh..belajar setakat sampai spm jer..bapak aku kerja sebagai pemandu bas pelancongan..kalau kerja sampai dua tiga hari tak balik.yelar..destinasi semua jauh2 belaka..>

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana memberi komen..datang lagi yeer..^^