ahmad hamizan

Wednesday, January 12, 2011

DOKTOR IMPIANKU

Cita-citaku adalah untuk menjadi seorang doktor pakar bedah.minat ni timbul apabila aku masuk mrsm mersing yang mendidik aku menjadi seorang pelajar sains yang berkaliber tapi xde ar kaliber mane.tapi aku risau impian ini xkan tercapai kerana aku amat lemah dalam matapelajaran sains terutamanye biologi.cuma aku amat minat dalam karier sebagai seorang doktor ini.cuma aku harap bila aku melanjutkan pelajran ke universiti,aku akan dapt menguasai semua matapelajaran sains yang aku ambil.aku ingat bila aku menjadi seorang doktor nanti,aku ingin membuka sebuah klinik milikku sendiri.selepas aku akan meningkatkan iq dan kemahiranku sehingga menjadi seorang yang pakar dalam segala bidang doktor..


aku harap sesiapa yang membaca artikel ini mendoakan aku berjaya kelak.
amin.........................................

2 comments:

  1. Amin..insyaAllah...berjaya kelak.. doakn sma impian q sbgai seorang doktor. . ^{_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampaknya tak berjaya lar..saya sekarang belajar dalam bidang kejuruteraan..Doktor ue skadar angan2 jer..terima kasih atas sokongan yang diberikan yer..^_^

      Delete

Terima Kasih Kerana memberi komen..datang lagi yeer..^^